Saturday, August 19, 2017

တိုင္းၿပည္ဖြံၿဖိဳးတိုးတက္ရန္

ဒီေန႔မနက္အငယ္ေကာင္ေက်ာင္းပို႔ၿပီး စင္ကာပူ Ministry of Education မွာ ေျမးအႀကီး AEIS exam ေျဖဖို႔အတြက္ စာေမးပြဲေၾကးသြားသြင္းရပါတယ္--Buona Vista MRT မွာဆင္းၿပီး MOE ကိုလမ္းၫႊန္ထားတဲ့အတိုင္းေလွ်ာက္သြားတာ ၅ မီနစ္ေလာက္ေလွ်ာက္တာနဲ႔ေရာက္သြားပါတယ္ -- MOE ႐ုံးႀကီးဟာေတာ္ေတာ္ႀကီး ႀကီးက်ယ္ခန္းနားပါတယ္ registration လုပ္ၿပီး Customer service center မွာ Q နံပါတ္ယူ ၿပီးထိုင္ေစာင့္ေနတာ ၅ မိနစ္အတြင္းေခၚပါတယ္-- ေကာင္တာ ၆ ေရွ ့မွာေငြသြင္းဖို႔ကိစၥလုပ္တာ ၅ မိနစ္ပဲၾကာပါတယ္--
ထိုင္ေနရင္းစပ္စုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာေတြဟာ ၂ ႏွစ္ငွားထားတာျဖစ္ေၾကာင္းသိရပါတယ္--အဲေတာ့ မွစလုံး႐ုံးေတြရဲ႕ လုပ္ထုံးလုပ္နည္းေတြကိုခပ္ေရးေရးသေဘာေပါက္လာပါတယ္--ဒီလို customer service center မ်ိဳးကို MOE က ျပင္ပပုဂၢလိကကုမၸဏီတစ္ခုခု သို႔မဟုတ္ အစိုးရ နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ့ ကုမၸဏီတစ္ခုခု ကို out source ေပးလိုက္တာျဖစ္ ႏိုင္ပါတယ္--စလုံးမွာအစိုးရ႐ုံးေတြရဲ႕ITကိုvery strict procedures and operations နဲ႔ကိုင္တြယ္ေနခ်ိန္ျဖစ္လို႔ ေမာင္တိုင္ပင္ေတြးဆခ်က္မွန္ခ်င္မွလည္းမွန္ႏိုင္ပါတယ္-- ဒါေပမဲ့ ျမန္မာ ႏိုင္ငံကအစိုးရ႐ုံးေတြမွာ ဒီလို customer service မ်ိဳးရွိဖို႔လိုတယ္ဆိုရင္ ျပင္ပ စိတ္ခ်ရတဲ့ IT ကုမၸဏီတစ္ခုခုကိုကို out sourcing လုပ္ ႏိုင္ပါတယ္ -- training ေကာ စက္ေတြေကာ network ခ်ိတ္တာေကာ software ေကာ အကုန္အပါအဝင္တစ္ ႏွစ္လွ်င္ဘယ္ေလာက္ ေပးရမယ္ဆိုၿပီး စာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္အလုပ္အပ္ႏိုင္ပါတယ္-- ႏိုင္ငံတိုးတက္ေအာင္လုပ္ဖို႔ အတြက္ဒါမ်ိဳးအလုပ္ေတြ ျမန္မာ IT ကုမၸဏီေတြလုပ္ ႏိုင္ပါတယ္-- ဘာမ်ားခက္တာလိုက္လို႔ လဲဗ်ာ
-- ျပည္သူအတြက္ ဆိုတဲ့ အစိုးရဒါမ်ိဳးေတြစဥ္းစားသြားရမယ္ဗ်--

No comments: