ေမာင္တိုင္ပင္သည္ေနျပည္ေတာ္မွာ၂ ပတ္ေလာက္ပဲအမ်ားဆုံးရုံးထိုင္ဘူးပါတယ္ မ်ားေသာအားျဖင့္ ေနျပည္ေတာ္ကိုအစပထမပိုင္းမွာ ေလပ်ံ နဲ႕သြားပါတယ္ မွတ္မိျကမွာပါ ေလတပ္ကေလပ်ံ အစုတ္ေလး-- ၁ နာရီခရီးမွာ ရြတ္လိုက္ရတဲ့ ဘုရားစာ ကုန္ေရာပဲ -- ေဒါက္တာေအးေမာင္ဟန္နဲ႕ခဏခဏ ဆုံတယ္ " ကိုမ်ိဳးေရ တစ္ေခါက္ေတာ့ျပီး သြားျပန္ပီ" ဆိုျပီး အခ်င္း ခ်င္းဟာသလုပ္ေျပာေပမဲ့ စိတ္ထဲမွာေတာ့ေျကာက္သား-- ေသမင္းတမန္လမ္းျကီးဖြင့္တဲ့အခ်ိန္ နဲ႕ကိုက္ျပီးေမာင္တိုင္ပင္ တို႕ ၀စ္ေသာက္ ကားတစ္စီး ရလိုက္တယ္ -- ကား က တိုယိုတာ ေခ်ဆာပါ---ကားကို က်ိဳင္းတုံမွာသြားယူရမွာ--ဓါတ္ပုံပို႕လိုက္ေတာ့ ကားသခ်ိဳင္းထဲကထုတ္လာတဲ့ ကားလားေတာင္ထင္မိတယ္ --- တိုတို ေျပာပါရေစေတာ ့-- တျပည့္ေတြေကာင္းေတာ့ အသင့္ေမာင္းေလး ရန္ကုန္ေရာက္လာတယ္-- သိတဲ့အတိုင္း အင္ဂ်င္နီယာပီပီ စိတ္မခ်တာေတြ အကုန္လဲ-- တာယာကအစ ဘရိတ္အဆုံး -- အဲဒီတုံးကေတာ့ ေလပ်ံ မစီး ရေတာ့ လို့ ဝမ္း ကိုသာေနတာေပါ့-- ျမန္မာျပည္မွာ ဟိုင္းေဝး ဆိုတာ မေမာင္းဘူး ေသးဘူး ၁၀ မိုင္ ၂၀ မိုင္ေလာက္ပဲ ကိုယ္တိုင္ေမာင္းျကည့္ျပီး ဒရုိင္ဘာ ကိုပဲေမာင္းခိုင္းတယ္-- ဒါေပမဲ့ ဒီေကာင္ လွဳပ္ မရေအာင္ ကိုယ္ က ေဘးမွာအျမဲထိုင္လိုက္တယ္--- ကြ်ဲရုိင္း ၂ ဗူးဝယ္တယ္ ၇၀ မိုင္ေလာက္ေမာင္းျပီးရင္ ဆရာ တျပည့္ ကြ်ဲ ရုိင္းကိုယ္စီနဲ႕-- မိုင္လစ္ကိုလည္းအျမဲျကည့္ေနရတယ္ ကီလို ၈၀ - ၁၀၀ ျကားပဲ ေမာင္းရတယ္-- ေက်ာ္သြား ရင္ ေဟ့ ေကာင္အရိွန္ေလ်ွာ့ ေျပာရေကာ-- ၂ ေယာက္လုံး ခါးပတ္ ပတ္ရတယ္ -- ဒရုိင္ဘာ ကကြမ္းမစား အရက္မေသာက္တတ္ေတာ့ ကြ်ဲ ရုိင္းနဲ႕ထိန္းရတယ္-- ရန္ကုန္ကေနထြက္ရင္ ၁၀၅ မိုင္ ကို ၂ နာရီပဲ ဘယ္အခ်ိန္အေရာက္ဆိုျပီး အခ်ိန္သတ္မွတ္ေပးလိုက္တယ္ (၁၁၅ မိုင္မေပၚေသးဘူး ) တျခားလူျကီးေတြလို ေနာက္ခန္းကထိုင္ အိပ္ လိုက္ လို႕ မရဲပါဘူး-- လမ္းအမွတ္အသားေတြျကည့္ အရွိန္ေလ်ာ့ ခိုင္းရတယ္-- ႏြားျဖတ္လိမ့္မယ္-- အရွိန္ေလ်ွာ့-- စတာေတြ ေဘးကတဖြဖြေျပာလာရတာ ဘယ္ဇိမ္ရွိပါမလဲ-- ဘဏ္ ကိုေျပာင္းေတာ့ ဒရုိင္ဘာ ပါေခၚသြားတယ္-- ဂရင္းတိုက္ဂါး တရုတ္ကားအနီ နဲ႕ေခါက္တုန္႕ေခါက္ျပန္သြားလိုက္တာအေခါက္ေပါင္း ရာခ်ီ ရွိ လိမ့္မယ္ထင္တယ္--- ဘယ္ဖက္ကလာလာ မပ်က္မကြက္ လုပ္တဲ့အလုပ္ကေတာ့ ဆိုင္ရာပိုင္ရာေတြကို ေစာင့္ေရွာက္ေတာ္မူဖို႕သူတို႕ကိုအပ္
ႏွံျခင္းပါပဲ--ရန္ကုန္ဖက္ကဆိုရင္ ေမွာ္ဘီ ဘိုးဘိုးျကီး ေနျပည္ေတာ္ဘက္က ဆိုရင္ လယ္တြင္းကိုးခရုိင္ အပိုင္စားေတြကို စိတ္ထဲမွာ အပ္ပါတယ္ဆိုျပီး ခရီး စခဲ့တာခ်ည္းပါ--- ကားပ်က္တာ ဘီးေပါက္တာ အင္စီဒင့္ ျဖစ္လုနီးပါ ေတြ တခါမွ မျဖစ္ခဲ့ဘူးပါ -- မွတ္မွတ္ရရ ေခ်ဆာ တုံးက ေရဆူလို႕တစ္ခါရပ္ရဘူးပါတယ္ -- ေရတိုင္ကီ အဖုံးျပင္လိုက္ေတာ့ အိုေကသြားေရာ--- ဒီလမ္းဟာ တစ္ေလ်ာက္လုံးတသမတ္တည္း
ေမာင္း လို့မရပါဘူး-- အရင္ က ကားစုတ္ေတြပဲ
ဆိုေတာ့သတိထားေမာင္းပါတယ္-- အခုေတာ့ ကားေတြကေကာင္းလာေတာ့ အားထားလာတယ္ --မွားပါတယ္ --သူတိုအေပၚလုံးဝယုံျကည္အားထား လို႕မျဖစ္ဘူးဆိုတာ အျမဲႏွလုံးသြင္းပါေလ-- မွန္တာေျပာရရင္ လမ္းကေတာ့အဆင့္မ မွီဘူးးဆိုတာေသခ်ာပါတယ္-- code of standard အတိုင္းလိုက္နာတည္ေဆာက္
ထားျခင္းမဟုတ္တာကေတာ့ေသခ်ာပါတယ္ --စစ္တပ္ ဂ်ီအီးဆိုတာ military နဲ႕ဆိုင္တဲ႕လမ္းျကမ္းေလာက္ပဲအေတြ႕အျကံဳရွိတာ -- ဒီလိုမ်ိဳးေခတ္မီလမ္း ကို သူတိုေဆာက္ဘူးတာမွ မဟုတ္တာ -- ေဆာက္လုပ္ေရးကေတာ့ အေတြ႕အျကံဳ နည္းပညာေတြ ရွိေပမဲ့ ရွစ္လုံး ရဲ႕ေရပါတာပဲ လိုခ်င္တယ္ဆိုတဲ႕အမိန္႕ေအာက္မွာလုပ္ရေတာ့ ---ဒီလိုပဲည့ံဖ်င္းတဲ့ စီမံ ခန္ခြဲမွဳေအာက္မွာ ျပည္သူေတြဟာ သားေကာင္ေတြျဖစ္ေနအုံးမွာပါပဲ-------
No comments:
Post a Comment