တေန႔သ၌ေမာင္တုိင္ပင္ဟာရန္ကုန္ဟယ္လပင္လမ္းရွိ FEEL (Taste) စားေသာက္ဆိုင္၌ စီးပြားေရးသမား သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္အတူ နံနက္စာ၀ိုင္းဖဲြ႕ စားေသာက္ဆူညံစြာ စကားေျပာေနခ်ိန္တြင္ FEEL စားေသာက္ဆိုင္ပုိင္ရွင္က သူ၏ စားပဲြထိုးမ်ားအေၾကာင္းကုိ ဟာသေႏွာ၍ ေျပာျပခဲ့ရာကုန္ၾကမ္းရွာေနေသာ ေမာင္တိုင္ပင္အတြက္ blog တြင္ ေရးစရာကုန္ၾကမ္း ရရွိလာသျဖင့္ မိမိေခါင္းထဲ၊ စိတ္ကူးထဲက မေပ်ာက္မီ အျမန္ေဖါက္သည္ခ်လိုက္ပါတယ္။
Feel ဆိုင္ပုိင္ရွင္က ” ငါ့ဆိုင္က စားပဲြထိုးေတြထဲမွာ အကြက္ျမင္တဲ့ စားပဲြထိုးေတြ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားရွိတယ္။ FEEL ကုိ ေန႔စဥ္လာေရာက္စားေသာက္ေလ့ရွိတဲ့ Customer တစ္ေယာက္ဟာ ငါ႔ဆိုင္က ပုဇြန္ေၾကာ္ကုိ ေတာ္ေတာ္ႀကိဳက္တယ္ဗ်၊ သူရဲ႕ ပင္ကိုယ္စရိုက္လကၡဏာကလည္း နည္းနည္း အၾကြားသန္တဲ့ပံုရိွတယ္။ ကုိယ့္စားပဲြထိုးကလည္း သူ႕ကားဆိုင္ေရွ႕ေရာက္တာနဲ႔ ပုဇြန္ေၾကာ္ ကုိမွာၿပီးေနၿပီ။ သူဆိုင္ထဲ ကိုု ကားေသာ့ကေလးတစ္ကုိင္ကုိင္နဲ႔ ေရာက္လာၿပီး စားပဲြမွာထိုင္လိုက္ၿပီဆို္ရင္ပဲ ေရေႏြး ၾကမ္းတစ္ခြက္နဲ႔ ပုဇြန္ေၾကာ္တစ္ပြဲ က ေရာက္ေနၿပီ။ သူက အဲဒိျဖစ္စဥ္ကုိ ေတာ္ေတာ္သေဘာက်ၿပီး ငါဆိုင္က စားပဲြထိုးကုိလာတိုင္း ေဘာက္ဆူး(tips)ေကာင္းေကာင္း ဆုခ်တယ္။ တစ္ရက္ သူက သူ႕ အေပါင္းအသင္းမိတ္ေဆြေတြ ေခၚလာၿပီး ကားေပၚမွာကတည္းက ႀကိဳတင္ၾကြားထားတာနဲ႔တူတယ္။ ဒီဆိုင္က စားပဲြထိုးေတြက အပီ ပဲ။ ငါေရာက္လာတာနဲ႔ ငါႀကိဳက္တတ္တဲ့ ပုဇြန္ေၾကာ္က စားပဲြေပၚ ေရာက္ ႏွင္႔ ေနၿပီဆိုၿပီး မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းေတြကုိ ကားေပၚမွာကတည္း ကၾကြားထား တာကိုုး။ ထံုးစံအတိုင္းပဲ ကုိယ့္စားပြဲ ထိုးက သူကားျမင္တာနဲ႔ မီးဖိုကုိ ပုဇြန္ေၾကာ္ဖို႔ လွမ္းခိုင္းလိုက္ၿပီ။ သူစားပဲြလာထိုင္ေနခ်ိန္မွာပဲ ပုဇြန္ေၾကာ္က ေရာက္လာေတာ့ သူ႕မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းေတြကုိ ငါကြဆိုတဲ့ အၾကည့္နဲ႔ ၾကည့္ၿပီး ပုဇြန္ေၾကာ္ေတြ ခ်ေကြၽးတဲ႔အၿပင္ မွာႀကေလကြာ၊ မင္းတို႔ ႀကိဳက္တဲ့ဟင္း မွာၾကဆို ၿပီး စားၾကေသာက္ၾကနဲ႔တစ္ပြဲ ၿပီးသြားတာေပါ့ကြာ။”
”ဒါနဲ႔ ဒီ Customer လာတိုင္း ကုိယ့္စားပဲြထိုးက ပုဇြန္ေၾကာ္နဲ႔ အစပ်ိဳးေတာ့ သူက ပုဇြန္ေၾကာ္ကုိ ၿငီးေငြ႕လာၿပီ၊ ဘယ္သူမွ မပါတဲ့ ရက္တစ္ရက၊္ သူက ကုိယ္စားပဲြထိုးကုိ “ ေဟ့ေကာင္ ပုဇြန္ေၾကာ္ခ်ဥ္းပဲ လုပ္မေနနဲ႔ကြာ၊ ငါတျခားႀကိဳက္တာလည္း မွာပါရေစကြာ " လို႔ု ေျပာယူရတဲ့အထိ ျဖစ္သြားခဲ့ပါတယ္။ Feel ဆိုင္ပုိင္ရွင္ရဲ႕ ဥပေဒသကေတာ့ “ တစ္ခုထဲကုိ အၾကာႀကီးစားရင္ ၿငီးေငြ႕တတ္တယ္ " ဆိုတဲ့ အခ်က္ေၾကာင့္ စားစရာတစ္ခုကုိ အမ်ိဳးေပါင္း ရာေက်ာ္ေလာက္ စဥ္းစားထားရတယ္တဲ့၊ ဥပမာ ထမင္းေၾကာ္ဆိုရင္ အမ်ိဳးေပါင္း (၂၅၀)ေက်ာ္ တည္ခင္းဧည္႔ခံ ႏုိင္ေအာင္ Feel ကၿပင္ဆင္ထားရတယ္ဆိုပဲ။
ေနာက္ပံုျပင္တစ္ခုကေတာ့ “ Feel ဆိုင္ကုိ လာစားေလ့ရွိတဲ့ ေဖါက္သည္တစ္ေယာက္ ဟာ နံနက္စာကုိ သူမိန္းမ၊ သားသမီးေတြနဲ႔ လာစားေလ့ရွိၿပီး၊ ညေနစာကုိေတာ့ သူ စေမာေလးနဲ႔ လာစားေလ့ရွိတယ္တဲ့။ တစ္ရက္မွာ သူရဲ႕ ရိုးအအ စားပဲြထိုးက နံနက္ပိုင္း သူမိသားစု မ်ားနဲ႔ ေရာက္လာေတာ့ တျမန္ေန႔ညက သူ႔စေမာနဲ႔ လာစဥ္မွာ မွာခဲ့တဲ့ ဟင္းအမည္ေလး ကုိရြတ္ၿပီး ဆရာ အဲဒါမွာမလားေမးေတာ့ Customer က မ်က္ေထာင့္နီႀကီးနဲ႔ ၾကည့္ၿပီး ေဟ့ေကာင္ ငါအဲဒီဟင္း ဘယ္တံုးကမ်ား စားလို႔လဲကြ လို႔ ျပန္အေမးခံရေတာ့ ရိုးရိုးအအ လူရည္ မလည္ စားပဲြထိုးက ေခါင္းကုတ္ၿပီး ဘာျပန္ေျပာရမလဲ ျဖစ္သြားပါေလေရာ၊ ဒါနဲ႔ ငါလည္း ဆိုင္ မွာ ရွိေနတံုးဆိုေတာ့ ဒီ Customer အတြက္ဆိုရင္္ လူရည္လည္တဲ့ စားပဲြထိုးနဲ႔ အျမန္အစားထိုးလိုက္ ရတယ္၊ ဟုတ္တယ္ေလ။ တခါစားရင္ ၁၀၀၀၀ိ/- အထက္မွာစားၿပီး ေန႔စဥ္ (၂)ေခါက္ေလာက္လာ တဲ့ Customer တစ္ေယာက္ ေလ်ာ့သြားလို႔မျဖစ္ဘူးေလ။
လူရည္လည္တဲ့ စားပဲြထိုးက ဒီ Customer နံနက္စာ စားဖို႔ သူ႕မိန္းမ၊ သူ႔ကေလးေတြ နဲ႔ ေရာက္လာေတာ့ “ ဟာဆရာ ေပ်ာက္ေနတာေတာင္ ေတာ္ေတာ္ၾကာသြားၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဆိုင္ကိုု မလာတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီပဲ " လို႔ ခရီးဦး ႀကိဳတဲ့ စကားနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္။
အမွန္ေတာ့ ဒီ Customerဟာ မေန႔ ညက ဒီဆိုင္မွာပဲ သူစေမာနဲ႔အတူ ဂ်ပန္စာ စားသြားခဲ့တာ၊ ဒီေကာင္ လည္း ျမင္တာပဲေလ။ လူရည္လည္တဲ့ေကာင္ဆိုေတာ့ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ပင့္ေပးလိုက္ တာေပါ႔။
အဲ့ေတာ့ စားေသာက္ဆိုင္ဆိုတာ ဒီလိုလူရည္လည္တဲ့ စားပဲြထိုးေတြလည္း ရွိဖို႔လို တယ္။ စားေကာင္းေပမဲ့ အျမတ္မ်ားမ်ား မက်န္တဲ့ menu ကုိ မွာမယ္ဆိုရင္ “ ဆရာ ဒီ menu က က်န္းမာေရးနဲ႔ မသင့္ေတာ္ဘူး ဆရာရဲ႕၊ ဒီ menu ဆိုရင္ ဆရာနဲ႔ အသင့္ေလ်ာ္ဆံုးပဲဆိုၿပီး အျမတ္မ်ားမ်ားက်န္မဲ့ menu ကုိ ထိုးထည့္တတ္ရမယ္ကြ။ " Feel စားေသာက္ဆိုင္ပုိင္ရွင္ရဲ႕ ဥပေဒကေတာ့ “ လူဆို တာ အရိပ္သံုးပါး နားလယ္တတ္ရမယ္ " တဲ့။
( Feel စားေသာက္ဆိုင္မွာ နံနက္တိုင္းဆံု breakfast စား၊ ဆူညံစြာစကားေၿပာေလ့ရွိေသာ စီးပြားေရးသမား မိတ္ေဆြမ်ားသုိ႔ ရည္ညႊန္းပါတယ္။)
1 comment:
အခုလို အေၾကာင္းေလးေတြ အဆင္ေျပရင္ ထပ္တင္ေပးပါဦး ဘဘ။ ဖတ္လို႔ေကာင္းသလို မွတ္သားစရာ အခ်က္ေလးေတြကလည္း စိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္းလုိ႔ပါခင္ဗ်ာ။
Post a Comment