Thursday, January 9, 2014

တက္စီသမားေပးတဲ႔ကုုန္ႀကမ္း


တစ္ေန႔ကပင္စင္ထုုတ္ဖိုု႔ကလည္းရွိ ၿမိဳ႔ထဲကိုုလည္းသြားခ်င္ အထူးသၿဖင္႔ ၂၁ လမ္း
ကဆီခ်က္ေခါက္ဆြဲစားခ်င္တာလည္းပါတယ္။ ေအာ္ကားေမာင္းသြားရင္လည္းကား
ရပ္ဖိုု႔ေနရာရွာရမယ္၊ဘယ္ေနရာမရပ္ရဘူးဆိုုတာလည္းမသိေတာ႔--ေအာ္ရႈပ္ပါတယ္
ေလ--တက္စီနဲ႔ပဲသြားေတာ႔မယ္ ဆိုုၿပီး ပင္စင္စာအုုပ္ အီးပင္စင္ကဒ္ကိုုယူၿပီးအိမ္က
ေနလမ္းထိပ္ထြက္လာခဲ႔ပါတယ္။လမ္းဆုုံဘုုန္းႀကီးေက်ာင္းနားလည္းေရာက္ေရာ--
တက္စီတစ္စီးေတြ႔ လိုုလွမ္းတားလိုုက္တယ္။ၿမိဳ႔ထဲကိုုသြားမယ္ဆိုုေတာ႔ယဥ္ေမာင္း
ကအေ၀းေၿပးကား၀င္းသြားဖိုု႔ရွိလိုု႔ပါ --လမ္းထိပ္ကိုုေတာ႔လမ္းႀကံဳလိုုက္ခဲ႔ပါဆိုုေတာ႔
တက္လိုုက္လာခဲ႔တယ္။ၿပည္လမ္းထိပ္မွာတက္စီ ၂-၃ စီးေလာက္အၿမဲရွိတတ္တယ္၊
အဲဒီေန႔ကမေတြ႔ဘူး၊ဒါနဲ႔ ကားရွင္းတုုံးတစ္ဖက္လမ္းကူးၿပီး ႀကည္႔ေပ်ာ္ရႈေပ်ာ္ရွိတဲ႔
တက္စီကိုုေစာင္႔ရတာေပါ႔ေလ။ အမွန္ေတာ႔ ရန္ုုကုုန္မွာ တက္စီေတြကအသစ္ေတြ
ခ်ည္းၿဖစ္ေနပါၿပီ--probox တစ္စီးတားၿပီးေစ်းေမးလိုုက္ေတာ႔ ၄၀၀၀ က်ပ္တဲ႔--ေစ်းက
ေတာ႔ေစ်းမွန္ပါပဲ--ၿမိဳ႔ ထဲကိုုဆိုုဘယ္သူမွ မ လိုုက္ခ်င္ႀကဘူး။

အမယ္ေလး--ေလး--ကားေပၚတက္လိုုက္တာနဲ႔ ေမာင္းသလားမေမးနဲ႔--အတင္းကိုု
ေက်ာ္တက္အတင္းရုုန္းေတာ႔တာပဲ၊သူကေမာင္တိုုင္ပင္ေမာင္းေနႀကစြယ္ေတာ္
ဘုုရားေဘး တိုုတယ္လ္ ရုုံးေရွ႔ကၿဖတ္ ကမၻာေအးဘုုရားလမ္းကေန ေရႊဂုုန္တိုုင္ ခုုံး
ေက်ာ္တံတားကိုုၿဖတ္ၿပီး ၿမိဳ႔ထဲအထိေမာင္းခဲ႔တာပါ။ေရႊဂုုန္တိုုင္ခုုံးေက်ာ္တံတားက
လည္းအေကြ႔ေတြေတာ္ေတာ္မ်ားတာပဲ။ ေဘးပန္းကတိုုက္ေတြကေတာ႔အိုုေဟာင္း
ၿပီးၿမိဳ႔ၿပ ရဲ႔ အလွ ကိုုဖ်က္ဆီးေနသလိုုခံစားရပါတယ္။ ေအာ္ေၿပာင္းလဲလာတာက မွ
တစ္ႏွစ္ ႏွစ္ႏွစ္ပဲရွိေသးတာ--စိတ္မေစာနဲ႔ေလ လိုု႔ ကိုုယ္ ကိုု ကိုုယ္ၿပန္ေၿပာရတယ္။
ၿမိဳ႔ထဲကေတာ႔တိုုက္သစ္ေတြအၿပိဳင္းအရုုိင္းေဆာက္ေနႀကတာေတြ႔ပါတယ္။ ဆာကူ
ရာ တာ၀ါမွာ OCBC နဲ႔ DBS ဘဏ္ေတြရဲ႔ဆိုုင္းဘုုတ္ေတြေတြ႔ လိုုက္ရေတာ႔ ေအာ္
ငါ စလုုံးမ်ားၿပန္ေရာက္တာလား လိုု႔-- ပထမပုုဂၢလိကဘဏ္ေရွ႔မွာ ကားရပ္ခိုုင္းၿပီး
ဆင္းလိုုက္ပါတယ္။ေန႔လည္ ၁၂ နာရီေလာက္ၿဖစ္ေနၿပီး ႀကားရက္ၿဖစ္ေနေတာ႔
ဘဏ္မွာ လူရွငး္ေနပါတယ္။ ဘဏ္ေပါက္၀မွာ သမီးငယ္တစ္ေယာက္ ကမဂၤလာပါ
လိုု႔ ႏွဳတ္ဆက္လိုု႔ပါ--MEB--ATM ႀကီးကလည္းဟီးလိုု႔ပါ--ေကာင္တာကိုုႀကည္႔
လိုုက္ေတာ႔ တစ္ေယာက္မွ မရွိဘူး။အီး ပင္စင္ကဒ္ကိုုၿပေတာ႔ webcam နဲ႔ ဓါတ္ပုုံ
ရုုိက္ပါတယ္၊ အရင္၃ လေလာက္ကထုုတ္တုုံးက ပင္စင္စာအုုပ္ကိုုတံဆိပ္တုုံးထုု
ခ်င္လိုု႔ ယူလာေပးပါဆိုုလိုု႔ ၿပလိုုက္ပါတယ္။ pay slip မွာလက္မွတ္ထိုုးၿပီး ေငြထုုတ္
ေပးပါတယ္။အားလုုံးေပါင္း ၁၀မိနစ္ေလ်ာ႔ေလ်ာ႔ ေလာက္ပဲႀကာပါတယ္။ေငြကိုုအိတ္
ထဲတည္႔ စာေရးမေလးေတြကိုုႏွုုတ္ဆက္ၿပီးၿပန္ထြက္လာပါတယ္။ ရန္ကုုန္ၿမိဳ႔ ရဲ႔အ
ေငြ႔အသက္ကိုုမခံစားရတာေတာ္ေတာ္ေတာင္ႀကာပါၿပီ၊ ပလက္ေဖါင္းေတြလည္းၿပင္
အထပ္ၿမင္႔ တိုုက္ေတြလည္းေဆာက္၊ ကားေတြကလည္းရႈပ္၊လူေတြကလည္းကိုုယ္႔
ကိစၥနဲ႔ ကိုုယ္ သုုတ္သုုတ္နဲ႔သြားေနႀကေတာ႔အရင္ကနဲ႔ေတာ႔ မတူတာကိုုခံစားမိပါ
တယ္၊ အရင္က ကုုန္သြယ္လယ္ယာရုုံးခ်ဳပ္ဟာ ဒီနားတစ္၀ိုုက္မွာရွိေနတာေႀကာင္႔
ငယ္ငယ္ကေတာ႔ ကိုုယ္႔ေၿခရာေတြခ်ည္းပဲလိုု႔ ေၿပာလိုု႔ရပါတယ္။

ေရွ႔ေဆာင္ဘဏ္၊ စီဘီဘဏ္ေတြကိုုၿဖတ္ေလွ်ာက္ၿပီး ၂၁ လမ္းဆီကိုုဥိးတည္ခဲ႔ပါ
တယ္၊ငယ္တုုံးက ရန္ကုုန္တိုုင္း ကုုန္သြယ္လယ္ယာရုုံး မွာတိုုင္းအင္ဂ်င္နီယာတာ
၀န္က်စဥ္က ဒီတရုုတ္တန္းတစ္ေလွ်ာက္ ကဆိုုင္ေတြ မွာ စုုံေနေအာင္စာ ၀ယ္စား
ဘူးပါတယ္။ဘတ္ဂ်က္စားစရာလည္းရွိသလိုု သင္႔တင္႔ေကာင္းမြန္ၿပီး ေစ်း လည္း
သိပ္မႀကီးတဲ႔ စားစရာေတြလည္းမ်ားပါတယ္။ ၂၁ လမ္းဆီခ်က္ကေတာ႔ အစားအ
မ်ားဆုုံးပါ၊ ဆီခ်က္ဆိုုင္ေရာက္ေတာ႔ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ သာေက်ာ္ၿဖတ္ခဲ႔ၿပီ ဆိုုင္ကေတာ႔
အရင္အတိုုင္းပါ၊ ဆီခ်က္ငတ္ေနတဲ႔ ေမာင္တိုုင္ပင္အတြက္ဆီခ်က္နဲ႔ ပဲေသြးသုုတ္မွာ လိုုက္
ပါတယ္၊ ပါဆယ္လည္းဆီခ်က္၊ ဘဲဆီဗူး၊ဘဲအုူသုုတ္ မွာ လိုုက္ေသးတယ္၊ညေနစာ
အတြက္ပါ။လြန္ခဲ႔ေသာႏွစ္ ၂၀ ကအတိုုင္းပါပဲ၊ ေမာင္တိုုင္ပင္အတြက္ စလုုံးကလာ
တာဆိုုေတာ႔ အရမ္းကိုုစား လိုု႔ေကာင္းေနပါတယ္။ စလုုံးမွာ ဆီခ်က္လိုုမ်ိဳးေခါက္ဆြဲ
မေတြ႔မိပါဘူး၊စလုုံးဂ်ပိုုး ည၀ရႊီး လည္းလိုုက္ေတာ႔ေကြ်းပါရဲ႔ ရန္ကုုန္ ဆီခ်က္နဲ႔ မတူဘူး၊
ပင္နီစူလာမွာ ဘဲေပါင္းဆီခ်က္ေတာ႔ ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ေစ်း ႀကီး တယ္၊ ေမာင္တိုုင္ပင္တိုု႔ လိုုပင္စင္စားေတြအၿမဲမစားႏိုုင္ပါ၊ ခဥမတြက္သလိုု စလုုံးေငြ ၈က်ပ္ဆိုုေတာ႔ MMK က
၆၄၀၀ ေလာက္ရွိတာေပါ႔။ လယ္ေ၀းမွာ ကိုုေမာင္ေမာင္ရဲ႔
ဆီခ်က္လည္းတအားေကာင္းတယ္၊ ေခါက္ဆြဲ ကိုု ကိုုယ္တိုုင္လုုပ္တယ္၊၂၁လမ္း
ဆိုုင္လည္းေခါက္ဆြဲ ကိုုကိုုယ္တိုုင္လုုပ္တယ္။ရႊီးကနဲ ရႊီး ကနဲ န႔ဲ ၄-၅-၆ ရႊီးေလာက္
ပဲစားလိုုက္ရပါတယ္၊ပုုဂံေၿပာင္သြားပါေရာ-- ကိုုယ္ဖါသာလည္း သတိေပးရေသး
တယ္--”ေဟ႔ေကာင္ မင္းမစားဘူးတာလည္း မဟုုတ္ဘူး--ခႏၶာကိုုယ္ကေတာင္းဆိုု
တိုုင္းမလိုုက္နဲ႔ ေလ““ လိုု႔ဆုုံးမရေသးတယ္။ ဟဲဟဲ လက္ထဲမွာညစာအတြက္ပါ
ဆယ္ကဆြဲလာေသးတယ္မဟုုတ္လား---

ဆိုုင္ကလမ္းထိပ္မွာဆိုုေတာ႔ အထုုတ္ေတြဆြဲ ၿပီးတက္စီ တားလိုုက္တာ အလာက
လိုုပဲ ၄၀၀၀ က်ပ္ဆိုုေတာ႔ ေစ်းမဆစ္ေတာ႔ပဲတက္လိုုက္လာခဲ႔ပါတယ္။ ဒီယဥ္ေမာင္းလည္း
ကမၻာေအးဘုုရားလမ္းကသြားမယ္လိုု႔ေၿပာပါတယ္၊ အသြားအၿပန္ ေရႊဂုုန္တိုုင္တံတား
ႀကီး ကိုုၿဖတ္ဖူးသြာတာေပါ႔။ ဆရာထြန္းတိုု႔ တိုုက္ခမ္းေရွ႔ေရာက္ေတာ႔ မမ ပင္စီ တိုု႔ကိုု
လိုုက္လိုုက္ ပိုု႔ ရတာ ကိုုသတိရေသးတယ္။ ေအာ္တာေတြအားလုုံးအတိတ္မွာ
က်န္ခဲ႔ပါၿပီေလ-- ဒီတစ္ခါယဥ္ေမာင္း ကမွန္မွန္ပဲေမာင္းတယ္။ကားက ဂက္စ္ကား
အုုံနာ ကိုု ၁၆၀၀၀ က်ပ္ေပးရတယ္။ ညေန ၆နာရီေက်ာ္သြားရင္ အုုံနာ ကိုု ၂၀၀၀ က်ပ္
ထပ္ေပးရတယ္။ ဆီကားေတြကေတာ႔ အုုံနာေႀကး ၁၀၀၀၀ က်ပ္ပဲ။အခုုဆိုုရင္
ဂက္စ္ကားေတြေနာက္ပဲတက္စီသမားေတြလိုုက္ေနတာေႀကာင္႔ ဆီကား ေမာင္းမဲ႔သူ
ေတာင္မရွိဘူး၊ ေန႔လည္ ၁ နာရီနားနီးေနၿပီ--အုုံနာေႀကးပဲရေသးတယ္၊ကိုုယ္႔အ
တြက္ ၁၀၀၀၀--၁၂၀၀၀ က်ပ္ေလာက္က်န္တယ္၊ေစာေစာရရင္ေစာေစာ ရပ္လိုုက္
တာပဲတဲ႔၊ တစ္ခါတစ္ေလ ညေန၅နာရီေလာက္ ကိုုယ္မွန္းသလိုုရရင္ ကားၿပန္အပ္
လိုုက္တာပဲတဲ႔၊ ၿပီးခဲ႔တဲ႔ လြတ္လပ္ေရးေန႔ ကတက္စီေတြသိပ္မထြက္ႀကေတာ႔ အုုံနာ
ေႀကးအၿပင္ သူအတြက္ ၃၅၀၀၀ က်ပ္ေလာက္က်န္တယ္။ကားလည္း ၅နာရီေလာက္သိမ္း
လိုုက္တယ္၊ အဲလိုုေန႔မ်ိဳးေတြလည္းရွိတယ္။ အုုံနာေႀကးရၿပီး
ကိုုယ္႔အတြက္မနည္းက်န္ေအာင္ေမာင္းရတဲ႔ေန႔ေတြလည္းရွိတယ္၊ ဂက္စ္ကားဆိုု
ေတာ႔ေမာင္းေနလိုု႔ ရတယ္။ လူေတြကလည္းထူးဆန္းတယ္၊ ရပ္ထားတဲ႔ ကား ကိုုသိပ္မ
ေမးဘူး၊ ေမာင္းေနတဲ႔ကားပဲ လွမ္းတားႀကတယ္။တခါတေလလည္းဆက္
ဆက္ၿပီးရတဲ႔အခါ အဆင္ေၿပသြားတယ္။ဂက္စ္ကားက ဂိတ္မထိုုးဘူး၊ဓါတ္ဆီ၊ဒီဇယ္
ကားေတြကေတာ႔ ရပ္ၿပီး လူေစာင္႔ရတယ္၊ သူကေတာ႔ လူမပါပဲလည္းေမာင္းေနတာ
ပဲတဲ႔--

ယဥ္ေမာင္း က၃ဂ လိုုင္းကားေမာင္းၿပီးတက္စီဖက္ကူးလာတာ၊ အေဖကလည္း
ဘတ္စ္ကားေမာင္းတယ္၊ဆိုုေတာ႔ မ်ိဳးနဲ႔ ရုုိးနဲ႔ ကားေလာက မွာ လုုပ္စားလာႀကတာ။
ဘတ္စ္ကားေလာကအေႀကာင္းလည္းသူကေၿပာၿပတယ္၊အခုုဆိုုသူ႔တပည္႔စပယ္ယာ
ေတြကဘတ္စ္လာေမာင္းဖိုု႔ေခၚေနႀကတယ္၊ဘတ္စ္ေမာင္းရတာလြတ္လပ္မႈမရွိဘူး၊
မင္းတိုု႔ ခိုုင္းတာ လုုပ္ေနတာ လိုု႔ၿပန္ေၿပာလိုုက္ရတယ္တဲ႔--““ ဆရာေရ--ဘတ္စ္ကား
ေလာကမွာ စပယ္ယာ ကအခရာအက်ဆုုံးပဲ၊က်ေနာ္တိုု႔ ကဒီေကာင္ေတြေမာင္းခိုုင္း
သလိုုေမာင္းရတယ္၊ ဖိုုက္တာေတြ၊ ၀ိုုင္တာေတြ မလုုပ္တတ္တဲ႔ယဥ္ေမာင္းနဲ႔ဆိုုရင္
သူတိုု႔ကမႀကိဳက္ဘူး၊ တစ္ခါက်ေနာ္က လမ္းေႀကာအတိုုင္းပဲေမာင္းေနေတာ႔ တပည္႔
စပယ္ယာ ကဆရာအဲဒီလိုုေမာင္းေနလိုု႕ကေတာ႔ အုုံနာေႀကးေတာင္ေက်မွာ မဟုုတ္
ဘူး လိုု႔ေၿပာတယ္။ ဒါနဲ႔ ေအးပါကြာဆိုုၿပီး သူတိုုေတြ ေၿပာသလိုု ေရွ႔ကား ကိုုဖိုုက္
ထား ဆိုုရင္ လိုုက္ဖိုုက္ရတာပဲ၊ ဒီေနရာကေန၀ိုုက္မယ္ဆရာေရ ဆိုုလည္း လမ္းေက်ာ
မက်ေပမဲ႔ ၀ိုုက္လိုုက္ရတာပဲ၊ ဒီေကာင္ေတြက စားတာေသာက္တာ လိုုင္းေႀကးစတာေတြ
အကုုန္လုုံးတာ၀န္ယူရတာ၊ကြမ္းဆိုုရင္ကြမ္း၊ လၻက္ရည္ခ်ိန္ဆိုုရင္လၻက္ရည္၊ရဲဖမ္းရင္
သူလိုုင္စင္ေပးခဲ႔ၿပီး သူ႔နည္းသူဟန္နဲ႔ ၿပန္ယူတာ၊ အခါႀကီးရက္ႀကီးေန႔ေတြဆိုုရင္
ဘုုရားကိုုအႀကိမ္ႀကိမ္ ပတ္တာ၊ လိုုင္္းကိုုမ၀င္
ေတာ႔ဘူး၊တစ္ခါဆိုုရင္ အသြားအၿပန္ အေခါက္ ၆၀ ေက်ာ္တယ္၊ထမင္းေတာင္မစား
ရဘူး၊ဒံေပါက္ဆိုုင္ ကဒံေပါက္၀ယ္ၿပီး ကားေပၚမွာ စားရတယ္။ေခါင္းခန္းက ကားခ
ကက်ေနာ္ရတယ္၊ ေခါင္း ခန္း ကေတာင္၅၀၀၀-၆၀၀၀ က်ပ္ေလာက္ရတယ္။
ဘုုရားေန႔ေတြဆိုုရင္ အုုံနာခေပးၿပီး ၂၀၀၀၀-၃၀၀၀၀ေလာက္က်န္တယ္။ အဲေတာ႔
ဘတ္စ္ကားေလာကမွာ ယဥ္ေမာင္းက အခရာမဟုုတ္ဘူး၊စပယ္ယာ
ေတြကအခရာပါ”” လိုု႔သူကေၿပာၿပပါတယ္။ တစ္ေန႔တာအၿပင္ထြက္
လိုုက္တာ ကုုန္ႀကမ္းေတြရလာလိုုက္တာ မေမ႔ ခင္ေရး မွ ဆိုုၿပီး
ေရာက္တတ္ရာရာ ေရးလိုုက္ရပါေတာ႔တယ္-------


No comments: