ေျမးကို147 bus ဘတ္စ္ကားနဲ႔ေက်ာင္းပို႔ရင္ Bus Interchange ကေန၄၀ မိနစ္ၾကာတယ္-ေမာင္တိုင္ပင္တို႔ အိမ္ကေန Bus Interchange ကိုေရာက္ေအာင္ Feeder ကား 284 စီးရတယ္-- ဒီ 147 ဘတ္စ္ကားက အျပန္မွာလည္း Interchange ကိုုျပန္ေရာက္တယ္၊ေမာင္တိုင္ပင္ တို႔အိမ္နားကClementi Bus Interchange မွာ Feeder လိုင္း က 284,285,282 ေတြျဖစ္တယ္-- 147 စီးၿပီးျပန္လာလို႔ Feeder ကား 284 ဆက္စီးၿပီးအိမ္ျပန္ရင္ဘတ္စ္ကားခေပးစရာမလိုဘူး ခ်က္ခ်င္းေတာ့စီးရတယ္-- သတ္မွတ္ထားတဲ့ မီနစ္အတြင္းမွာေတာ့ စီးရတယ္-ez link ကဒ္ကပဲ သူဟာသူ
process လုပ္သြားတာ--
အခုကြီးၿဖိဳးက ရန္ကုန္မွာ
ဘတ္စ္ကားကိစၥေတြ
လုပ္ေနေတာ့
အရင္က စင္ကာပူ ဘတ္စ္ကားေတြေျပးပုံကိုဖါသိဖါသာေနေနေပမဲ့ အခုေတာ့သူတို႔ စနစ္ကဘယ္လိုလဲဆိုတာေလ့ လာေနရတယ္၊သခင္ျမပန္းျခံနားမွာ Bus Interchange တစ္ခု ေဆာက္ ႏိုင္ရင္ေကာင္းမယ္--အဲဒီကေန ၿမိဳ ့ထဲကို Feeder လိုင္း ၃-၄ လိုင္းနဲ႔ ပို ့ႏိုင္တာေပါ့
အင္းစိန္၊ဆယ္မိုင္ကုန္း၊ေတာင္ဥကၠလာ၊ ေျမာက္ဥကၠလာကလာတဲ့ဘတ္စ္ကားေတြinterchange မွာ ဝင္လာမယ္--ၿမိဳ ့ထဲသြားခ်င္သူေတြက Feeder လိုင္းကားေတြေျပာင္းစီးမယ္--Interchange မွာ စားေသာက္ဆိုင္ေတြ၊တိုလီမိုလီေရာင္းတဲ့ ဆိုင္ေတြ၊ဘဏ္ ATM ေတြ၊ public toilets ေတြ၊စတဲ့ ဆိုင္ေတြလည္းထားႏိုင္ပါတယ္--ကြီးၿဖိဳး
တို႔ အဖြဲ ့ေတြစဥ္းစားလုပ္ေဆာင္ပုံက လက္ေတြ ့က်က်ေလးေတြျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ စလုံးက လက္ရွိ Bus Interchange ေတြနဲ႔ ယွဥ္ ၾကည့္လိုက္ရင္သိသာပါတယ္။ရည္ရြယ္ခ်က္ေကာင္းတယ္-- pragmatic ျဖစ္တာကိုေတြ႕ ရပါတယ္--
ေအာင္ျမင္ပါေစ--
No comments:
Post a Comment