ကုမၸဏီ ၈ ခုကိုဘယ္သူေတြဦးေဆာင္ေနသလဲ ? နံမည္ေတြကဘာေတြလဲ ? Public transport လုပ္ေနတာျဖစ္လို႔ public ကိုေတာ့အသိေပးရပါမယ္။ ေငြမရွိပဲနဲ႔ ဒါမွမဟုတ္ေငြရင္းနည္းနည္းေလးနဲ႔ အဆက္အသြယ္ေၾကာင့္ ကုမၸဏီေထာင္ဝင္လာတာလား ? အခု ၅ စီးပိုင္ ၈ စီးပိုင္တဲ့ပိုင္ရွင္ေတြဆီက အသံထြက္လာၿပီ
-- စနစ္ကေတာ့ ဒါလုပ္မယ္ဆိုတာဝကခ ကိုယ္တိုင္ေျပာေနၿပီ-- public transport ဆိုတာ အရင္ေခတ္ ကလိုကိုယ္ရကိုယ္ယူ မဟုတ္ေတာ့
ေလာက္ေလာက္လားလာ ျမတ္ဖို႔ ဆိုတာမရွိႏိုင္ေတာ့ ဘူး။ဒီႏိုင္ငံမွာပဲလူႀကီးေတြဘတ္စ္ေထာင္ထားေတာ့ မီးဖိုေခ်ာင္စါးရိတ္ကာမိခ်င္ကာမိမယ္--ဒါက ကေတာ္ေတြအလုပ္-- ဘယ္ႏိုင္ငံမွာမွ ဘတ္စ္ကားေထာင္ရင္မျမတ္ဘူး--ဗမာျပည္မွာပဲ
စည္းပ်က္ကမ္းပ်က္နဲ႔
ျပည္သူေတြေခါင္းေပၚတက္နင္းၿပီးပါးစပ္ကေန ဆြဲထုတ္တာ
ေၾကာင့္ ျမတ္တာ--ဒီ မထသ ပဲရွိတယ္-- အခု မရွိေတာ့
ဘူး-- ေနာက္ဆုတ္ၾကေတာ့-- ေစတနာသန္႔သန္႔ နဲ ့ေရရွည္ အက်ိဳး ၾကည့္တတ္တဲ ့လူေတြပဲ အစိုးရ နဲ႔ ေပါင္းလုပ္လိမ့္မယ္--မိမိပိုင္ကားေတြထည့္မယ္။ ရွယ္ယာအေနနဲ႔ ပဲကုမၸဏီမွာသတ္မွတ္မယ္။ ရွယ္ယာေပၚက dividend ရမယ္။ တစ္ႏွစ္ေနမွရခ်င္ရမယ္။ ဒ႐ိုင္ဘာ၊စပယ္ယာ၊ဆီဘိုး၊ကားျပင္တာ ကကုမၸဏီကက်ခံရမွာ-- ကိုယ္ကက်ခံရမွာမဟုတ္ဘူး။ ကား၁၀စီးထည့္ထားရင္ တစ္ႏွစ္ေနလို႔ အရႈံးအျမတ္ရွင္းရင္ ကား၁၀ စီးအတြက္dividend
ရမယ္။ အခု ဟာက transistion period မို႔ လို႔ ကိုယ္လူေတြျဖစ္ေနတာ။ တကယ္က သူတို႔ ကကုမၸဏီရဲ႕ ဝန္ထမ္းပဲ--
ဒီလိုသာကန္႔လန္႔ တိုက္ေနရင္ကညနဥပေဒ ကိုျပင္ပစ္သင့္တယ္-- ႏိုင္ငံတိုင္းလိုလို မွာ
public transport ထဲမွာ ေျပးဆြဲေနတဲ့ ကားမွန္သမွ် individual တစ္ဦးတည္းပိုင္ မရွိရပါ--အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီေအာက္ အစိုးရ
institution တစ္ခုခု ေအာက္မွာပဲရွိရပါမယ္ YBS အေနနဲ႔ ဘတ္စ္ကားအစီး
၁၀၀၀ ျပည္ပက မွာ ထားလို႔ မေရာက္ေသးရင္ ကန္႔လန္႔ တိုက္ေနေသာကားမ်ားေနရာတြင္ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးက ဘတ္စ္ကားေတြ
TE ကားေတြ FAW ကားေတြ အစားထိုးႏိုင္တယ္ ပုဂၢလိက တစ္ဦးခ်င္းပိုင္ ကားပိုင္ရွင္ေတြေအာက္ မွာ ဦးမက်ိဳး မိပါေစနဲ႔ ျပည္သူလူထု က ဘာလုပ္လုပ္
ေထာက္ခံေနပါတယ္ ဒါေပမဲ့ ကြီးၿဖိဳး အေနနဲ႔ ေန႔စဥ္ ျပည္သူနဲ ့ ထိေတြ ့ပါ ဘာ လုပ္ေနလဲ
ဘယ္ အခ်ိန္ျဖစ္ျဖစ္ ေတြ ့ေန ပါ ဒီကိစၥ ေအာင္ျမင္ရပါမယ္ ကညန ဥပေဒ ကိုျပင္ပစ္ၿပီး ကားပိုင္ရွင္ေတြ လူပါးမ ဝ ေအာင္ လုပ္ ႏိုင္ပါတယ္--CNG
ျဖတ္ပါ -- လိုင္စင္ကန္႔သန္႔ပါ--လမ္းေပၚမွာထားရင္ ေန႔ စဥ္ ဒဏ္႐ိုက္ပါ--ေနာက္ဆုံးအရည္ႀကိဳ ေရာက္ ရင္တစ္ဝက္ေစ်းပဲေပးပါ--
No comments:
Post a Comment