၂၀၁၆ ခုႏွစ္ဧၿပီလ သၾကၤန္ကာလအတြင္းတာခ်ီလိတ္ ဇင္းမယ္ ကေန ဘန္ေကာက္ကို ေမာင္တိုင္ပင္မိတ္ေဆြ ေဇာ္ဝင္းဦးတို႔ လင္မယားနဲ႔အတူခရီးထြက္ခဲ့ရာ ဘန္ေကာက္ Amari Watergate hotel မွာ ၂ ရက္တည္းခိုခဲ့ပါတယ္--ဟိုတယ္က ထုံးစံအတိုင္း bed and breakfast ပါ။ ဘန္ေကာက္ ကေနစင္ကာပူ ခရီးဆက္ရမွာျဖစ္ေတာ့ ၂ ရက္ေျမာက္ေန႔ ဟိုတယ္ မွာ နံနက္စာ စားၿပီးထြက္ၾကမယ္လို႔ခ်ိန္းဆိုခဲ့ပါတယ္။
ေမာင္တိုင္ပင္လည္းနံနက္ေစာေစာ ႏိုးတတ္ေတာ့ ေရမိုးခ်ိဳး အဝတ္အစားလဲၿပီး ပဌါန္းရြတ္ဖတ္ကာbreakfast စားဖို႔ေအာက္ဆင္းခဲ့ပါတယ္။စားေနတုံးမွာ ပဲေဇာ္ဝင္းဦး တို႔လင္မယား ၂ ေယာက္ေရာက္လာပါတယ္။ေမာင္တိုင္ပင္လည္းသူတို႔ကိုမေစာင့္ေတာ့ပဲအခန္းဆီတက္လာၿပီးအဝတ္အစားေတြသိမ္းဆည္းၿပီးအဆင္သင့္ျပဳလုပ္ထားပါတယ္။ ခ်ိန္းဆိုထားတဲ့ အခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ ဟိုတယ္ lobby ကိုဆင္းလါပါတယ္။ခဏေနေတာ့ ေဇာ္ဝင္းဦး တို႔ လင္မယားလည္းဆင္းလာပါတယ္။အခန္းအသီးသီးကCheck out လုပ္ၿပီးဟိုတယ္ ကိုစီစဥ္ထားခိုင္းတဲ့ ကားနဲ႔ပဲေလဆိပ္ကိုဆင္းလါပါတယ္။
႐ုံးပိတ္ရက္ ဆန္းေဒးလည္းျဖစ္ေနေတာ့ ေလဆိပ္အသြားလမ္းခရီးဟာရွင္းေနပါတယ္။ နာရီဝက္ေလာက္ၾကာေတာ့ ကားေမာင္းသမားရဲ႕ hand phone ျမည္လာပါတယ္။ဘန္ေကာက္မွာ ဟိုတယ္ကစီစဥ္ေပးတဲ့ limousine ကားေတြမွာဒ႐ိုင္ဘာေတြက ဖုံးေျပာေလ့ မရွိၾကပါဘူး။အဲလိုဖုံးလာေတာ့ ေမာင္တိုင္ပင္လည္းဘာျဖစ္လို႔ပါလိမ့္ လို႔ စဥ္းစားေနမိပါတယ္။ကားဒ႐ိုင္ဘာ ထိုင္းလိုတစ္ခြန္းစ ႏွစ္ခြန္းစေျပာၿပီး သူ႔ ဖုန္း ကိုေဇာ္ဝင္းဦးဆီ လွမ္းေပးလိုက္ၿပီး ပါးစပ္က " hotel GM " လို႔ေျပာလိုက္ပါတယ္။
အဲေတာ့ မွေမာင္တိုင္ပင္လည္းအရမ္းစိတ္ဝင္စားသြားၿပီးဘာျဖစ္လို႔ပါလို႔ ဘာေတြမ်ားေျပာေနပါလိမ့္ဆိုၿပီးးနားစြင့္ထားလိုက္ပါတယ္။ ေဇာ္ဝင္းဦးက ျပန္လွန္ေျပာတာ သိပ္မရွိပါဘူး။ yes yes နဲ႔ပဲစကားေထာက္ေပးၿပီး ေနာက္ဆုံးၾကမွ thank you very much ဆိုတဲ့စကားပဲၾကားလိုက္ရပါေတာ့တယ္။
ေဇာ္ဝင္းဦးလည္း ေမာင္တိုင္ပင္ကိုျပံဳးျပ လိုက္ၿပီး Amari hotel က GM လွမ္းဆက္တာ ဆရာမ်ိဳးေရ လို႔ျဖစ္ေၾကာင္းရယ္ကုန္စင္ကိုေျပာျပပါတယ္။
" မနက္ကဆရာမ်ိဳး breakfast စားၿပီးအခန္းျပန္တက္သြားေတာ့ စုစု ကထုံးစံအတိုင္း salad အရင္စစားတယ္။ salad အရြက္ေတြ ေရြးထည့္ၿပီးစားမလိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ice berg ဆလပ္ရြက္မွာ ဖန္ကြဲစျကီးကပ္ေနတာေတြ ့လိုက္ရတယ္။ ဖန္ကြဲစကေတာ္ေတာ္ႀကီးေတာ့ catering manager ကိုေခၚျပလိုက္ၿပီး--
' ငါ့အတြက္ေတာ့ကိစၥမရွိေပမဲ့မင္းတို႔က 5 stars hotel ဆိုေတာ့ ဒါမ်ိဳးေတြဂ႐ုစိုက္သင့္တယ္'
ဆိုၿပီးေျပာျပလိုက္ေတာ့ catering officer လည္းျပာျပာသလဲျဖစ္သြားၿပီး salad ပန္းကန္ ကိုသူကိုယ္တိုင္လဲေပးပါမယ္ဆိုၿပီး ယူသြားကာအသစ္ထည့္လာပါတယ္။ ပါးစပ္ကလည္း ေဆာရီးေဆာရီးခ်င္းမိုးမႊန္ေအာင္ေျပာကာေတာင္းပန္ပါတယ္။
' ငါ့အတြက္ေတာ့ကိစၥမရွိေပမဲ့မင္းတို႔က 5 stars hotel ဆိုေတာ့ ဒါမ်ိဳးေတြဂ႐ုစိုက္သင့္တယ္'
ဆိုၿပီးေျပာျပလိုက္ေတာ့ catering officer လည္းျပာျပာသလဲျဖစ္သြားၿပီး salad ပန္းကန္ ကိုသူကိုယ္တိုင္လဲေပးပါမယ္ဆိုၿပီး ယူသြားကာအသစ္ထည့္လာပါတယ္။ ပါးစပ္ကလည္း ေဆာရီးေဆာရီးခ်င္းမိုးမႊန္ေအာင္ေျပာကာေတာင္းပန္ပါတယ္။
ဆရာမ်ိဳးရယ္ စုစု ေတာင္မေနတတ္ေတာ့ဘူး။ ဘူးေဖစားပြဲေတြထိ လိုက္လာၿပီး ကိုယ္တိုင္ယူေပးတယ္-- ေကာ္ဖီငွဲ ့ေပးတယ္-- ေနာက္စု ကအားနာလာၿပီး ရပါတယ္။ ငါဖါသာလုပ္ပါမယ္ ' လို႔ေျပာလိုက္ရတယ္။
ေဇာ္ဝင္းဦးက" ဒီကစၥဟာအေသးအဖြဲေလးဆိုေတာ့ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္ပါပဲ-- checkout လုပ္ေတာ့ လည္းဘာမွ complain မလုပ္ခဲ့ပါဘူး " လို႔ေျပာပါတယ္--
ခုနက ဟိုတယ္က GM ကဆက္ၿပီးေတာင္းပန္တာပါ။ က်ေနာ္တို႔ ၃ ေယာက္လုံး ၂ ရက္တည္းခဲ့တဲ့အခန္းခေတြကိုအားလုံး hotel complimentary လုပ္လိုက္ၿပီး debit card ထဲျပန္ထည့္ေပးပါမယ္--လို႔ လွမ္းေျပာတာျဖစ္ပါတယ္။
ဟိုတယ္က checkout လုပ္ၿပီး ထြက္သြားၿပီဆိုေတာ့ ဒ႐ိုင္ဘာကေနတဆင့္ GM ကိုယ္တိုင္ဖုံးဆက္ေတာင္းပန္တာျဖစ္ပါတယ္။ အမွန္ေတာ့ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေလးဟာအေသးအဖြဲေလးျဖစ္ေပမဲ့ customer ကိုဂ႐ုစိုက္ရမယ္ဆိုတဲ့ အသိက ဟိုတယ္ဝန္ထမ္းအားလုံးစိတ္ထဲမွာ ရွိေနေလေတာ့ အားနာယူရတဲ့အထိေတာင္းပန္ခဲ့ပါတယ္--
မွတ္ခ်က္// တစ္ေန႔ က ရန္ကုန္ဆူးေလရွန္ဂရီလာဟိုတယ္မွာျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ အျဖစ္အပ်က္ ကိုေစာင္းေျမာင္းေရးသားျခင္းျဖစ္ပါေၾကာင္းဝန္ခံပါတယ္-- ဖစ္ရွင္ဆရာႀကီးကေရးေတာ့ ဖစ္ရွင္ထင္ေနပါအုံးမယ္ ဖစ္ရွင္မဟုတ္ပါ-- ကိုယ္တိုင္ၾကံဳခဲ့ ရေသာ အျဖစ္အပ်က္ ျဖစ္ေၾကာင္းဝန္ခံပါတယ္--မယံုရင္ေမးၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။--
ေမာင္တိုင္ပင္
၂၀-၀၅-၂၀၁၇
၂၀-၀၅-၂၀၁၇
No comments:
Post a Comment